Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Starszy/Główny Specjalista techniczny

w Zakładzie Produkcji Doświadczalnej
i Małotonażowej oraz Sprzedaży

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie średnie,
  • minimum 8-letnie doświadczenie w zakresie np. organizowanie i koordynowanie pracy magazynu surowców/produktów,
  • znajomość informatycznych programów magazynowych
  • zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
  • sumienność, dokładność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • znajomość oprogramowania biurowego MS Office,

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie procesów produkcyjnych produktów chemicznych i naftowych,
  • sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością produkcyjną,
  • sporządzanie dokumentacji wynikającej z procedur systemu zarządzania ISO 9001 i zakresu zadań w Zakładzie Produkcji Doświadczalnej i Małotonażowej oraz Sprzedaży,
  • dbałość o należyty stan techniczny aparatury i urządzeń na hali produkcyjnej,
  • zastępowanie magazyniera w zakresie prowadzenia bieżącej ewidencji magazynowej (surowców i produktów gotowych),
  • obsługa wagi samochodowej, wózka widłowego

Dodatkowe atuty:

  • uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym,
  • uprawienia do pracy na wysokości powyżej 2 metrów,
  • znajomość systemu zarządzania ISO 9001:2015
  • znajomość przepisów związanych z przewozem drogowym,
  • doświadczenie w zakresie załadunku i rozładunku materiałów niebezpiecznych,
  • praktyka laboratoryjna na stanowisku chemika

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • współpracę w środowisku ekspertów,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • ruchome godziny rozpoczęcia pracy (6:30-8:00),
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-429 Kraków, ul. Łukasiewicza 1

Proponowane wynagrodzenie:

6 000 – 7 500 PLN brutto

Czas składania ofert:

7 dni od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 4.11.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje pracownika do Sekcji Techniczno - Administracyjnej

na stanowisko

Głównego/Starszego specjalisty w zawodzie

Wymagania stawiane kandydatowi:

  • wykształcenie techniczne elektryczne lub mechaniczne,
  • doświadczenie zawodowe min. 8 lat na podobnym stanowisku,
  • posiadanie uprawnień energetycznych (dozór i eksploatacja),
  • samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • dyspozycyjność i dobra organizacja pracy,
  • sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
  • komunikatywność, nienaganna kultura osobista,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • podstawowa znajomość obsługi komputera.

Zakres obowiązków:

  • Eksploatacja i konserwacja urządzeń elektroenergetycznych oraz instalacji wod-kan, instalacji sanitarnych i co. w obiektach,
  • wykonywanie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych zlecanych przez zakłady badawcze i inne komórki Instytutu,
  • konserwacja i naprawy elektrycznej i mechanicznej aparatury badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych,
  • dokonywanie przeglądów urządzeń elektroenergetycznych wynikających z rocznych harmonogramów przeglądów oraz okresowa ocena sprawności i ochrony przeciwpożarowej instalacji i urządzeń elektrycznych,
  • nadzór nad prawidłowym działaniem systemu wentylacji mechanicznej wyciągów technologicznych oraz wymiany powietrza bytowego w obiektach laboratoryjnych,
  • oszczędne i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie materiałów i powierzonego sprzętu,
  • właściwa organizacja bezpiecznej pracy na stanowisku,
  • informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach realizacji zadań oraz o trudnościach,
  • wykonywanie doraźnych prac związanych z bezpośrednio z działalnością działu zlecanych przez Kierownika działu,
  • reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu.

Dodatkowe atuty:

  • mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie elektryka na obiekcie, posiadanie uprawnień spawalniczych, podstawowa znajomość obsługi komputera, chęć podejmowania wyzwań i działań tzw. „złotej rączki”.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu- Państwowy Instytut Badawczy

Oddział w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1

31-429 Kraków

Proponowane wynagrodzenie:

5600 - 7000 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 08.11.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

 

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. funduszy unijnych

Wymagania dla kandydatów:

1. wykształcenie: wyższe I lub II stopnia (wymagane wykształcenie kierunkowe: finanse i rachunkowość lub pokrewne);

2. wymagane doświadczenie zawodowe:

√ przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE,

√  przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE;

√ wymagane doświadczenie związane z rachunkowością lub finansami: np.
w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsłudze księgowej projektów współfinansowanych ze środków UE, posługiwaniu się systemami księgowymi klasy ERP (lub podobnymi).

3. język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);

4. inne kompetencje, wiedza i umiejętności:

  praktyczna znajomość systemów księgowych klasy ERP (lub podobnych),
w tym umiejętność analizy zapisów księgowych, generowania zestawień i podsumowań,

 umiejętność analizy operacji gospodarczych związanych z projektem w ramach wyodrębnionej ewidencji księgowej w podmiotach prowadzących pełną księgowość,

  znajomość zasad weryfikacji dokumentacji księgowej i finansowej,

  umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej

   dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,

  gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – raz na 2-3 miesiące),

  umiejętność organizowania pracy własnej,

  odpowiedzialność i rzetelność,

  systematyczność i dokładność,

  komunikatywność.

Zakres obowiązków:

1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola „na miejscu”), w szczególności w aspekcie finansowo-księgowym, w szczególności: weryfikacja wypełnienia obowiązków beneficjenta w zakresie zapewnienia wyodrębnionej ewidencji księgowej, analiza ksiąg rachunkowych, analiza operacji związanych z realizacją projektu, analiza finansowego zaawansowania projektu);

2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);

3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym; 4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;

5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;

6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);

7.wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;

8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;

9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.

Oferujemy:

√ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

√ bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony    i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,

√ wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

7000 – 9 000 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 04.11.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

w Krakowie

poszukuje osoby na stanowisko:

Starszego/Głównego Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego

w Zakładzie Przesyłania i Dystrybucji Gazu

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe II stopnia w zakresie inżynierii procesowej, mechanicznej, materiałowej, elektrotechniki lub pokrewne,
  2. min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  3. dobra znajomość zagadnień z metrologii, elektrotechniki, mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów, materiałoznawstwa, rysunku technicznego,
  4. bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz umiejętność prezentacji i publikacji wyników badań w tym języku,
  5. dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całego kraju,
  6. znajomość obsługi komputera, głównie pakietu Microsoft Office,
  7. prawo jazdy kat. B,
  8. łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
  9. inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
  10. samodzielność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętności manualne.

Dodatkowe atuty:

  1. doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
  2. posiadanie uprawnień energetycznych (grupa I i III w zakresie eksploatacji oraz dozoru).

Główne zadania:

  1. wykonywanie badań właściwości fizyko-mechanicznych wyrobów stosowanych w sieciach
    i instalacjach gazowych oraz do przesyłania wody i centralnego ogrzewania,
  2. interpretacja otrzymanych wyników badań,
  3. prowadzenie dokumentacji z wykonywanych badań zgodnie z wytycznymi systemu zarządzania jakością,
  4. utrzymywanie stanowisk badawczych na odpowiednim poziomie technicznym
    i metrologicznym, bieżące naprawy i rutynowe przeglądy techniczne,
  5. udział w opracowywaniu lub wdrażaniu nowych metod badawczych,
  6. udoskonalanie istniejących metod badawczych oraz procesów w laboratorium,
  7. udział w realizacji projektów B+R m.in. w zakresie transportu rurociągowego biogazu, biometanu, wodoru, paliw syntetycznych, dwutlenku węgla, amoniaku,
  8. przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.

Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  2. bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony
    i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  3. pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
  4. możliwość rozwoju,
  5. wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

     Miejsce pracy:

             Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

     Proponowane wynagrodzenie:

             5400,00-7900,00 zł brutto

      Czas składania ofert:

             2 tygodnie od dnia ogłoszenia

 

              Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 08.11.2024 r.

              na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko

specjalisty / starszego specjalisty ds. zamówień publicznych i administracji

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
  • bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
    i powiązanych aktów prawnych,
  • wymagane min. 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych,
  • znajomość zasad funkcjonowania platformy przetargowej/zakupowej,
  • biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
  • umiejętność pracy zespołowej.

Dodatkowe atuty:

  • znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość regulacji związanych z realizacją zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

Zakres obowiązków:

  • przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na platformie przetargowej, w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowych (sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, prowadzenie protokołów z postępowań i wszelkiej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zawarcie umowy);
  • realizacja zakupów o wartości poniżej 130 000 PLN;
  • współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań oraz realizacją zakupów,
  • udział w pracach Komisji Przetargowych;
  • bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień z Wykonawcami;
  • weryfikacja i opisywanie faktur za zrealizowane zamówienia, umowy;
  • czynności administracyjne związane z zakresem obowiązków działu np. z ewidencją opłat administracyjnych, polis ubezpieczeniowych;

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Proponowane wynagrodzenie:

6100 – 7500 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 30.09.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]