Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Starszy/Główny Specjalista techniczny
w Zakładzie Produkcji Doświadczalnej
i Małotonażowej oraz Sprzedaży
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie średnie,
- minimum 8-letnie doświadczenie w zakresie np. organizowanie i koordynowanie pracy magazynu surowców/produktów,
- znajomość informatycznych programów magazynowych
- zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość oprogramowania biurowego MS Office,
Zakres obowiązków:
- prowadzenie procesów produkcyjnych produktów chemicznych i naftowych,
- sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością produkcyjną,
- sporządzanie dokumentacji wynikającej z procedur systemu zarządzania ISO 9001 i zakresu zadań w Zakładzie Produkcji Doświadczalnej i Małotonażowej oraz Sprzedaży,
- dbałość o należyty stan techniczny aparatury i urządzeń na hali produkcyjnej,
- zastępowanie magazyniera w zakresie prowadzenia bieżącej ewidencji magazynowej (surowców i produktów gotowych),
- obsługa wagi samochodowej, wózka widłowego
Dodatkowe atuty:
- uprawnienia na kierowanie wózkiem widłowym,
- uprawienia do pracy na wysokości powyżej 2 metrów,
- znajomość systemu zarządzania ISO 9001:2015
- znajomość przepisów związanych z przewozem drogowym,
- doświadczenie w zakresie załadunku i rozładunku materiałów niebezpiecznych,
- praktyka laboratoryjna na stanowisku chemika
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- współpracę w środowisku ekspertów,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- ruchome godziny rozpoczęcia pracy (6:30-8:00),
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-429 Kraków, ul. Łukasiewicza 1
Proponowane wynagrodzenie:
6 000 – 7 500 PLN brutto
Czas składania ofert:
7 dni od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 4.11.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu - PIB poszukuje kandydata na stanowisko: Główny/Starszy specjalista w zawodzie
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje pracownika do Sekcji Techniczno - Administracyjnej
na stanowisko
Głównego/Starszego specjalisty w zawodzie
Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie techniczne elektryczne lub mechaniczne,
- doświadczenie zawodowe min. 8 lat na podobnym stanowisku,
- posiadanie uprawnień energetycznych (dozór i eksploatacja),
- samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i dobra organizacja pracy,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, nienaganna kultura osobista,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- podstawowa znajomość obsługi komputera.
Zakres obowiązków:
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń elektroenergetycznych oraz instalacji wod-kan, instalacji sanitarnych i co. w obiektach,
- wykonywanie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych zlecanych przez zakłady badawcze i inne komórki Instytutu,
- konserwacja i naprawy elektrycznej i mechanicznej aparatury badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych,
- dokonywanie przeglądów urządzeń elektroenergetycznych wynikających z rocznych harmonogramów przeglądów oraz okresowa ocena sprawności i ochrony przeciwpożarowej instalacji i urządzeń elektrycznych,
- nadzór nad prawidłowym działaniem systemu wentylacji mechanicznej wyciągów technologicznych oraz wymiany powietrza bytowego w obiektach laboratoryjnych,
- oszczędne i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie materiałów i powierzonego sprzętu,
- właściwa organizacja bezpiecznej pracy na stanowisku,
- informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach realizacji zadań oraz o trudnościach,
- wykonywanie doraźnych prac związanych z bezpośrednio z działalnością działu zlecanych przez Kierownika działu,
- reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie elektryka na obiekcie, posiadanie uprawnień spawalniczych, podstawowa znajomość obsługi komputera, chęć podejmowania wyzwań i działań tzw. „złotej rączki”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu- Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1
31-429 Kraków
Proponowane wynagrodzenie:
5600 - 7000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 08.11.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. funduszy unijnych
Wymagania dla kandydatów:
1. wykształcenie: wyższe I lub II stopnia (wymagane wykształcenie kierunkowe: finanse i rachunkowość lub pokrewne);
2. wymagane doświadczenie zawodowe:
√ przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE,
√ przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE;
√ wymagane doświadczenie związane z rachunkowością lub finansami: np.
w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsłudze księgowej projektów współfinansowanych ze środków UE, posługiwaniu się systemami księgowymi klasy ERP (lub podobnymi).
3. język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
4. inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
√ praktyczna znajomość systemów księgowych klasy ERP (lub podobnych),
w tym umiejętność analizy zapisów księgowych, generowania zestawień i podsumowań,
√ umiejętność analizy operacji gospodarczych związanych z projektem w ramach wyodrębnionej ewidencji księgowej w podmiotach prowadzących pełną księgowość,
√ znajomość zasad weryfikacji dokumentacji księgowej i finansowej,
√ umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej
dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
√ gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – raz na 2-3 miesiące),
√ umiejętność organizowania pracy własnej,
√ odpowiedzialność i rzetelność,
√ systematyczność i dokładność,
√ komunikatywność.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola „na miejscu”), w szczególności w aspekcie finansowo-księgowym, w szczególności: weryfikacja wypełnienia obowiązków beneficjenta w zakresie zapewnienia wyodrębnionej ewidencji księgowej, analiza ksiąg rachunkowych, analiza operacji związanych z realizacją projektu, analiza finansowego zaawansowania projektu);
2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym; 4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
7.wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.
Oferujemy:
√ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
√ bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
√ wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7000 – 9 000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 04.11.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
w Krakowie
poszukuje osoby na stanowisko:
Starszego/Głównego Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego
w Zakładzie Przesyłania i Dystrybucji Gazu
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe II stopnia w zakresie inżynierii procesowej, mechanicznej, materiałowej, elektrotechniki lub pokrewne,
- min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość zagadnień z metrologii, elektrotechniki, mechaniki płynów, wytrzymałości materiałów, materiałoznawstwa, rysunku technicznego,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz umiejętność prezentacji i publikacji wyników badań w tym języku,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych na terenie całego kraju,
- znajomość obsługi komputera, głównie pakietu Microsoft Office,
- prawo jazdy kat. B,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
- samodzielność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania, dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętności manualne.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym zgodnie z normą PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02
- posiadanie uprawnień energetycznych (grupa I i III w zakresie eksploatacji oraz dozoru).
Główne zadania:
- wykonywanie badań właściwości fizyko-mechanicznych wyrobów stosowanych w sieciach
i instalacjach gazowych oraz do przesyłania wody i centralnego ogrzewania, - interpretacja otrzymanych wyników badań,
- prowadzenie dokumentacji z wykonywanych badań zgodnie z wytycznymi systemu zarządzania jakością,
- utrzymywanie stanowisk badawczych na odpowiednim poziomie technicznym
i metrologicznym, bieżące naprawy i rutynowe przeglądy techniczne, - udział w opracowywaniu lub wdrażaniu nowych metod badawczych,
- udoskonalanie istniejących metod badawczych oraz procesów w laboratorium,
- udział w realizacji projektów B+R m.in. w zakresie transportu rurociągowego biogazu, biometanu, wodoru, paliw syntetycznych, dwutlenku węgla, amoniaku,
- przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony
i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS, - pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
- możliwość rozwoju,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
5400,00-7900,00 zł brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 08.11.2024 r.
na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
specjalisty / starszego specjalisty ds. zamówień publicznych i administracji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia,
- bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
i powiązanych aktów prawnych, - wymagane min. 3 letnie doświadczenie w przygotowaniu i przeprowadzaniu postępowań przetargowych,
- znajomość zasad funkcjonowania platformy przetargowej/zakupowej,
- biegła znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
- umiejętność pracy zespołowej.
Dodatkowe atuty:
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość regulacji związanych z realizacją zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na platformie przetargowej, w tym przygotowywanie dokumentacji przetargowych (sporządzanie Specyfikacji Warunków Zamówienia, prowadzenie protokołów z postępowań i wszelkiej dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zawarcie umowy);
- realizacja zakupów o wartości poniżej 130 000 PLN;
- współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi w sprawach związanych z przygotowaniem i prowadzeniem postępowań oraz realizacją zakupów,
- udział w pracach Komisji Przetargowych;
- bieżąca kontrola realizacji umów oraz zamówień z Wykonawcami;
- weryfikacja i opisywanie faktur za zrealizowane zamówienia, umowy;
- czynności administracyjne związane z zakresem obowiązków działu np. z ewidencją opłat administracyjnych, polis ubezpieczeniowych;
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 7500 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 30.09.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]