Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

w Krakowie

poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalisty Inżynieryjno-Techniczny

Wymiar etatu: 1/2

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie wyższe I stopnia w zakresie geologii lub geofizyki,
  2. podstawowa znajomość programu Petrel w zakresie interpretacji strukturalnej,
  3. znajomość obsługi komputera, w tym głównie pakietu Microsoft Office,
  4. znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  5. umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej,
  6. inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
  7. dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.

Dodatkowe atuty:

  1. doświadczenie w pracach terenowych w zakresie akwizycji metod geofizycznych,
  1. znajomość oprogramowania ArcGIS.

Główne zadania:

  1. pomoc w realizacji projektów B+R w obszarze interpretacji sejsmicznej i geologicznej,
  2.                praca w zespole zajmującym się badaniami z zakresu geofizyki i geologii,
  3. pomoc w interpretacji sejsmostratygraficznej,
  4. przygotowanie materiałów graficznych do sprawozdań i raportów,
  5. przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.

Oferujemy:

  1. stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  2. bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  3. pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
  4. możliwość rozwoju,
  5. wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

   Miejsce pracy:

   Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

   Proponowane wynagrodzenie:

    ½ etatu: 2100,00-3100,00 zł brutto

   Czas składania ofert:

 

    Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 07.03.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

stanowisko do spraw kontroli zamówień

w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki

Wymagania dla kandydatów:

  1. wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze;
  2. doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy na stanowisku związanym z udzielaniem, kontrolą bądź pozyskiwaniem zamówień publicznych lub z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
  3. inne kompetencje, wiedza i umiejętności:

-          mile widziane doświadczenie dotyczące zamówień sektorowych,

-          pożądana znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub zasad udzielania zamówień w projektach współfinansowanych (tzw. zasada konkurencyjności),

-          znajomość tematyki funduszy unijnych, w szczególności w zakresie projektów infrastrukturalnych,

-          umiejętność organizowania pracy własnej,

-          umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia,

-          odpowiedzialność i rzetelność,

-          systematyczność i dokładność,

-          komunikatywność.

Zakres obowiązków:

  1. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania,
  2. przeprowadzanie kontroli procedur zawierania umów, sporządzanie informacji pokontrolnych oraz monitorowanie realizacji zaleceń,
  3. przekazywanie do właściwej Sekcji CW informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia,
  4. wprowadzanie danych do systemu CST2021 w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
  5. współpraca z pozostałymi Sekcjami CW, jednostkami organizacyjnymi Instytutu oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań,
  6. przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
  7. udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych.

Oferujemy:

  • stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

7000 – 9000 zł. brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 03.03.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na

stanowisko

starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów/

starsza specjalistka administracyjno-ekonomiczna ds. projektów



Wymagania dla kandydatów:

  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację- warunek konieczny
  • Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
  • Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
  • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
  • Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
  • Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

Zakres obowiązków:

  • Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie w umową
    o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal 
  • Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
  • Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
  • Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
    o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych
  • Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
  • Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
  • Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

6300 – 8 100 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 28.02.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie

poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne,
  2. umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
  3. umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
  4. znajomość zagadnień automatyzacji aparatury kontrolno-pomiarowej wykorzystywanej w analizie chemicznej,
  5. umiejętność samodzielnego planowania, ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad ich terminowym wykonaniem,
  6. znajomość sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń,
  7. znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej,
  8. znajomość programów pakietu Microsoft Office,
  9. umiejętność organizacji czasu pracy, sumienność i rzetelność,
  10. umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
  11. czynne prawo jazdy kategorii B.

Mile widziane: doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu badań, znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

 

Główne zadania:

  1. praca w laboratorium badawczym, w tym pełen nadzór metrologiczny nad powierzonymi urządzeniami pomiarowymi,
  2. wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
  3. udział w projektach badawczych i usługowych, a także planowanie ich prawidłowego wykonania,
  4. dbałość o terminowość wykonywania zleconych prac,
  5. utrzymywanie kontaktów z urzędami, dostawcami, wykonawcami oraz innymi stronami w zakresie powierzonych zadań,
  6. sporadyczna praca w terenie (kilkudniowe wyjazdy służbowe).

 

Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.

 

Wynagrodzenie: 6 000 do 7 000 brutto

 

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie

Zakład Nawaniania Paliw Gazowych

01-224 Warszawa

 

 

CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 14 lutego 2025r. na adres:rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.

Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie

poszukuje osoby na stanowisko:

Starszego/Głównego Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego

Wymagania:

  1. wykształcenie wyższe I-go lub II-go stopnia w zakresie nauk chemicznych lub pokrewne,
  2. doświadczenie w monitorowaniu i logistycznym koordynowaniu realizacji umów/projektów,
  3. umiejętność samodzielnego planowania i ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad terminowym ich wykonywaniem,
  4. umiejętność koordynowania pracy zespołu i delegowania zadań,
  5. znajomość zasad sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń oraz raportowaniem wyników badań i analiz technicznych,
  6. umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
  7. umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
  8. znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej oraz prezentację i publikację wyników badań w tym języku,
  9. znajomość obsługi komputera, głównie pakietu Microsoft Office,
  10. łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
  11. inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
  12. samodzielność, dokładność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy.

Mile widziane: znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.

 

Główne zadania:

  1. organizacja pracy laboratorium badawczego w zakresie realizacji prac i usług badawczych,
  2. ustalanie harmonogramu realizacji prac i usług badawczych, a także delegowanie zadań i koordynowanie prac zespołu wykonawczego,
  3. pełen nadzór nad przebiegiem procesu logistycznego umów/projektów, realizowanych przez zespół badawczy laboratorium i firmy zewnętrzne oraz monitorowanie terminów realizacji zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem,
  4. prowadzenie dokumentacji laboratorium w zakresie bieżącej działalności, raportowanie wyników badań i analiz technicznych oraz sporządzanie raportów z prac badawczych,
  5. utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i podwykonawcami oraz innymi podmiotami w zakresie realizowanych zadań,
  6. udział w pracach badawczych i usługowych laboratorium, w tym w realizacji projektów B+R z obszaru nawaniania paliw gazowych,
  7. obsługa urządzeń kontrolno-pomiarowych laboratorium, wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
  8. przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.

 

Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.

 

Wynagrodzenie: 7 000 do 8 200 brutto

 

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie

Zakład Nawaniania Paliw Gazowych

01-224 Warszawa

 

 

CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 14 lutego 2025r. na adres:rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.

Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko

specjalisty / starszego specjalisty administracyjnego

   Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: ekonomia, administracja,
  • minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie: rozliczenia, finanse, administracja,
  • biegła znajomość obsługi komputera w szczególności:Exel,Word,
  • znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
  • samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę.

     Dodatkowe atuty:

  • znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • znajomość w zakresie obowiązków związanych z utrzymaniem i administrowaniem budynkami wynikających z przepisów wymaganych prawem.

   Zakres obowiązków:

  • prowadzenie spraw związanych z zakupami dla INiG–PIB – zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
  • prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem wykorzystywania samochodów prywatnych w celach służbowych,
  • ustalanie grafiku wyjazdów służbowych realizowanych przez kierowców, rozliczanie kosztów transportu, ubezpieczenia pojazdów, weryfikacja i sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowców, wypisywanie delegacji, nadzór nad kartami paliwowymi, itp.,
  • prowadzenie wybranych spraw związanych z wynajmem powierzchni w obiektach Instytutu
    w Krakowie (umowy z nowymi najemcami, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości na podstawie otrzymywanych danych, wystawianie faktur itp.),
  • aktywne wsparcie Inspektora Nadzoru w obowiązkach biurowo-administracyjnych,
  • sporządzanie bieżących zestawień i analiz, dotyczących m.in. z zakresem kosztów mediów,
  • inne bieżące prace administracyjne.

    Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medyczna i ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

     Miejsce pracy:

    Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

 

     Proponowane wynagrodzenie:

     6 300-6 900 zł brutto

  

      Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do  14.02.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl.

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]

Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiemhttps://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html