Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
w Krakowie
poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalisty Inżynieryjno-Techniczny
Wymiar etatu: 1/2
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia w zakresie geologii lub geofizyki,
- podstawowa znajomość programu Petrel w zakresie interpretacji strukturalnej,
- znajomość obsługi komputera, w tym głównie pakietu Microsoft Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej,
- inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracach terenowych w zakresie akwizycji metod geofizycznych,
- znajomość oprogramowania ArcGIS.
Główne zadania:
- pomoc w realizacji projektów B+R w obszarze interpretacji sejsmicznej i geologicznej,
- praca w zespole zajmującym się badaniami z zakresu geofizyki i geologii,
- pomoc w interpretacji sejsmostratygraficznej,
- przygotowanie materiałów graficznych do sprawozdań i raportów,
- przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony
i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS, - pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
- możliwość rozwoju,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
½ etatu: 2100,00-3100,00 zł brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 09.12.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na
stanowisko do spraw kontroli projektów unijnych
(Sekcja kontroli projektów w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki)
Wymagania dla kandydatów:
kierunkowe: finanse i rachunkowość lub pokrewne);
ü przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE,
ü przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE;
ü wymagane doświadczenie związane z rachunkowością lub finansami.
ü praktyczna znajomość systemów księgowych klasy ERP (lub podobnych), w tym umiejętność analizy zapisów księgowych, generowania zestawień i podsumowań,
ü umiejętność analizy operacji gospodarczych związanych z projektem w ramach wyodrębnionej ewidencji księgowej w podmiotach prowadzących pełną księgowość,
ü znajomość zasad weryfikacji dokumentacji księgowej i finansowej,
ü umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
ü gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – raz na 2-3 miesiące),
ü umiejętność organizowania pracy własnej,
ü odpowiedzialność i rzetelność,
ü systematyczność i dokładność,
ü komunikatywność.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie kontroli projektów (kontrola „na miejscu”), w szczególności w aspekcie finansowo-księgowym, w szczególności: weryfikacja wypełnienia obowiązków beneficjenta w zakresie zapewnienia wyodrębnionej ewidencji księgowej, analiza ksiąg rachunkowych, analiza operacji związanych z realizacją projektu, analiza finansowego zaawansowania projektu);
- dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
- prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym,
- sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
- sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
- sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
- wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
- przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
- inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.
Oferujemy:
-
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na stanowisku: Specjalista ds. funduszy unijnych
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7000 – 9 000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 28.11.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu - PIB poszukuje kandydata na stanowisko: Główny/Starszy specjalista w zawodzie
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje pracownika do Sekcji Techniczno - Administracyjnej
na stanowisko
Głównego/Starszego specjalisty w zawodzie
Wymagania stawiane kandydatowi:
- wykształcenie techniczne elektryczne lub mechaniczne,
- doświadczenie zawodowe min. 8 lat na podobnym stanowisku,
- posiadanie uprawnień energetycznych (dozór i eksploatacja),
- samodzielność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole,
- dyspozycyjność i dobra organizacja pracy,
- sumienność, rzetelność, odpowiedzialność,
- komunikatywność, nienaganna kultura osobista,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- podstawowa znajomość obsługi komputera.
Zakres obowiązków:
- Eksploatacja i konserwacja urządzeń elektroenergetycznych oraz instalacji wod-kan, instalacji sanitarnych i co. w obiektach,
- wykonywanie instalacji i urządzeń elektroenergetycznych zlecanych przez zakłady badawcze i inne komórki Instytutu,
- konserwacja i naprawy elektrycznej i mechanicznej aparatury badawczej oraz urządzeń laboratoryjnych,
- dokonywanie przeglądów urządzeń elektroenergetycznych wynikających z rocznych harmonogramów przeglądów oraz okresowa ocena sprawności i ochrony przeciwpożarowej instalacji i urządzeń elektrycznych,
- nadzór nad prawidłowym działaniem systemu wentylacji mechanicznej wyciągów technologicznych oraz wymiany powietrza bytowego w obiektach laboratoryjnych,
- oszczędne i zgodne z przeznaczeniem wykorzystanie materiałów i powierzonego sprzętu,
- właściwa organizacja bezpiecznej pracy na stanowisku,
- informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach realizacji zadań oraz o trudnościach,
- wykonywanie doraźnych prac związanych z bezpośrednio z działalnością działu zlecanych przez Kierownika działu,
- reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia mające miejsce na terenie Instytutu.
Dodatkowe atuty:
- mile widziane doświadczenie w pracy w zawodzie elektryka na obiekcie, posiadanie uprawnień spawalniczych, podstawowa znajomość obsługi komputera, chęć podejmowania wyzwań i działań tzw. „złotej rączki”.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu- Państwowy Instytut Badawczy
Oddział w Krakowie, ul. Łukasiewicza 1
31-429 Kraków
Proponowane wynagrodzenie:
5600 - 7000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 08.11.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]