Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
w Krakowie
poszukuje osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalisty Inżynieryjno-Techniczny
Wymiar etatu: 1/2
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia w zakresie geologii lub geofizyki,
- podstawowa znajomość programu Petrel w zakresie interpretacji strukturalnej,
- znajomość obsługi komputera, w tym głównie pakietu Microsoft Office,
- znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
- umiejętność zarówno pracy w zespole, jak i samodzielnej pracy indywidualnej,
- inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, dokładność i odpowiedzialność za powierzone zadania.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w pracach terenowych w zakresie akwizycji metod geofizycznych,
- znajomość oprogramowania ArcGIS.
Główne zadania:
- pomoc w realizacji projektów B+R w obszarze interpretacji sejsmicznej i geologicznej,
- praca w zespole zajmującym się badaniami z zakresu geofizyki i geologii,
- pomoc w interpretacji sejsmostratygraficznej,
- przygotowanie materiałów graficznych do sprawozdań i raportów,
- przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej,
- możliwość rozwoju,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
½ etatu: 2100,00-3100,00 zł brutto
Czas składania ofert:
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 07.03.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
stanowisko do spraw kontroli zamówień
w Centrum Funduszy Europejskich dla Energetyki
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe, preferowane prawnicze;
- doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy na stanowisku związanym z udzielaniem, kontrolą bądź pozyskiwaniem zamówień publicznych lub z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- mile widziane doświadczenie dotyczące zamówień sektorowych,
- pożądana znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub zasad udzielania zamówień w projektach współfinansowanych (tzw. zasada konkurencyjności),
- znajomość tematyki funduszy unijnych, w szczególności w zakresie projektów infrastrukturalnych,
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- umiejętność podejmowania decyzji i ich uzasadnienia,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność,
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
- sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania,
- przeprowadzanie kontroli procedur zawierania umów, sporządzanie informacji pokontrolnych oraz monitorowanie realizacji zaleceń,
- przekazywanie do właściwej Sekcji CW informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia,
- wprowadzanie danych do systemu CST2021 w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami,
- współpraca z pozostałymi Sekcjami CW, jednostkami organizacyjnymi Instytutu oraz instytucjami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań,
- przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
- udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych.
Oferujemy:
- stanowisko: Młodszy specjalista/Młodsza specjalistka ds. funduszy unijnych lub Specjalista/Specjalistka ds. funduszy unijnych,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7000 – 9000 zł. brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 03.03.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na
stanowisko
starszy specjalista administracyjno-ekonomiczny ds. projektów/
starsza specjalistka administracyjno-ekonomiczna ds. projektów
Wymagania dla kandydatów:
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną konwersację- warunek konieczny
- Wykształcenie wyższe (preferowane ekonomiczne, mile widziane ukończone studia podyplomowe lub kursy w zakresie funduszy europejskich)
- Znajomość aktualnych przepisów i wytycznych dotyczących realizacji projektów unijnych oraz kwalifikowalności wydatków (umiejętność praktycznego ich stosowania)
- Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Doświadczenie w rozliczaniu finansowym projektów dofinansowanych ze środków UE (minimum 5 lat pracy w dziedzinie)
- Sumienność, dokładność w realizacji zadań oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zakres obowiązków:
- Rozliczanie projektów w zakresie finansowym i administracyjnym zgodnie w umową
o dofinansowanie i wytycznymi, w tym obsługa systemów do ich rozliczania m.in. CST2021, Funding & Tenders Portal - Monitorowanie realizacji projektów i umów o dofinansowanie, w tym postępu zadań, budżetu, harmonogramów, wydatkowania środków oraz osiągania wskaźników i kamieni milowych
- Weryfikacja poprawności ponoszonych wydatków, opisywanie dokumentów finansowych w zakresie ich kwalifikowalności i zgodności z projektem
- Bieżąca obsługa administracyjna projektów w szczególności: składanie wniosków
o płatność, wniosków o zmiany, sprawozdań i raportów z przebiegu i realizacji projektów, tworzenie harmonogramów płatności, przygotowywanie załączników finansowych do ewentualnych zmian projektowych - Organizacja i zarządzanie archiwizacją dokumentacji projektowej
- Proponowanie usprawnień i wprowadzanie rekomendacji dotyczących realizacji projektów
- Doradztwo w zakresie prawidłowego rozliczania projektów.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6300 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 28.02.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne,
- umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
- umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
- znajomość zagadnień automatyzacji aparatury kontrolno-pomiarowej wykorzystywanej w analizie chemicznej,
- umiejętność samodzielnego planowania, ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad ich terminowym wykonaniem,
- znajomość sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiającym swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej,
- znajomość programów pakietu Microsoft Office,
- umiejętność organizacji czasu pracy, sumienność i rzetelność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Mile widziane: doświadczenie w planowaniu i koordynowaniu badań, znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Główne zadania:
- praca w laboratorium badawczym, w tym pełen nadzór metrologiczny nad powierzonymi urządzeniami pomiarowymi,
- wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
- udział w projektach badawczych i usługowych, a także planowanie ich prawidłowego wykonania,
- dbałość o terminowość wykonywania zleconych prac,
- utrzymywanie kontaktów z urzędami, dostawcami, wykonawcami oraz innymi stronami w zakresie powierzonych zadań,
- sporadyczna praca w terenie (kilkudniowe wyjazdy służbowe).
Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
Wynagrodzenie: 6 000 do 7 000 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
Zakład Nawaniania Paliw Gazowych
01-224 Warszawa
CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 14 lutego 2025r. na adres:rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.
Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy w Krakowie
Oddział w Warszawie
poszukuje osoby na stanowisko:
Starszego/Głównego Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego
Wymagania:
- wykształcenie wyższe I-go lub II-go stopnia w zakresie nauk chemicznych lub pokrewne,
- doświadczenie w monitorowaniu i logistycznym koordynowaniu realizacji umów/projektów,
- umiejętność samodzielnego planowania i ustalania harmonogramu realizacji prac i usług badawczych oraz nadzoru nad terminowym ich wykonywaniem,
- umiejętność koordynowania pracy zespołu i delegowania zadań,
- znajomość zasad sporządzania dokumentacji związanej z bieżącą obsługą zleceń oraz raportowaniem wyników badań i analiz technicznych,
- umiejętność obsługi urządzeń kontrolno-pomiarowych ze szczególnym uwzględnieniem urządzeń wykorzystujących metodę GC,
- umiejętność stosowania metod statystycznych do oceny jakości wyników pomiarów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2, umożliwiająca swobodną komunikację i biegłe czytanie dokumentacji technicznej oraz prezentację i publikację wyników badań w tym języku,
- znajomość obsługi komputera, głównie pakietu Microsoft Office,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa w podejmowaniu nowych prac badawczych/kierunków działań, kreatywność,
- samodzielność, dokładność i odpowiedzialność, dobra organizacja pracy.
Mile widziane: znajomość zasad funkcjonowania systemu zarządzania jakością w laboratoriach badawczych zgodnie z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025, doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
Główne zadania:
- organizacja pracy laboratorium badawczego w zakresie realizacji prac i usług badawczych,
- ustalanie harmonogramu realizacji prac i usług badawczych, a także delegowanie zadań i koordynowanie prac zespołu wykonawczego,
- pełen nadzór nad przebiegiem procesu logistycznego umów/projektów, realizowanych przez zespół badawczy laboratorium i firmy zewnętrzne oraz monitorowanie terminów realizacji zadań zgodnie z ustalonym harmonogramem,
- prowadzenie dokumentacji laboratorium w zakresie bieżącej działalności, raportowanie wyników badań i analiz technicznych oraz sporządzanie raportów z prac badawczych,
- utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami i podwykonawcami oraz innymi podmiotami w zakresie realizowanych zadań,
- udział w pracach badawczych i usługowych laboratorium, w tym w realizacji projektów B+R z obszaru nawaniania paliw gazowych,
- obsługa urządzeń kontrolno-pomiarowych laboratorium, wykonywanie pomiarów, ocena jakości wyników, opracowywanie dokumentacji z badań zgodnie z wymogami PN-EN ISO/IEC 17025,
- przygotowywanie publikacji, referatów i wystąpień.
Oferujemy: stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, pracę w renomowanej jednostce naukowo-badawczej, możliwość rozwoju naukowego i podnoszenia kwalifikacji oraz bogaty program socjalny, w tym dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
Wynagrodzenie: 7 000 do 8 200 brutto
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu-Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Warszawie
Zakład Nawaniania Paliw Gazowych
01-224 Warszawa
CV i list motywacyjny zawierający zgodę na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 14 lutego 2025r. na adres:rekrutacja@inig.pl z adnotacją: „Nabór na stanowisko Specjalisty Inżynieryjno-Technicznego w Zakładzie Nawaniania Paliw Gazowych”.
Odpowiadamy tylko na wybrane aplikacje.
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko
specjalisty / starszego specjalisty administracyjnego
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe magisterskie, preferowane kierunki: ekonomia, administracja,
- minimum 3 letnie doświadczenie w zakresie: rozliczenia, finanse, administracja,
- biegła znajomość obsługi komputera w szczególności:Exel,Word,
- znajomość języka angielskiego co najmniej na poziomie podstawowym,
- samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, dokładność i staranność,
- umiejętność pracy w zespole,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Dodatkowe atuty:
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- znajomość w zakresie obowiązków związanych z utrzymaniem i administrowaniem budynkami wynikających z przepisów wymaganych prawem.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z zakupami dla INiG–PIB – zgodnie z regulaminem wewnętrznym,
- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem wykorzystywania samochodów prywatnych w celach służbowych,
- ustalanie grafiku wyjazdów służbowych realizowanych przez kierowców, rozliczanie kosztów transportu, ubezpieczenia pojazdów, weryfikacja i sporządzanie ewidencji czasu pracy kierowców, wypisywanie delegacji, nadzór nad kartami paliwowymi, itp.,
- prowadzenie wybranych spraw związanych z wynajmem powierzchni w obiektach Instytutu
w Krakowie (umowy z nowymi najemcami, prowadzenie bieżącej sprawozdawczości na podstawie otrzymywanych danych, wystawianie faktur itp.), - aktywne wsparcie Inspektora Nadzoru w obowiązkach biurowo-administracyjnych,
- sporządzanie bieżących zestawień i analiz, dotyczących m.in. z zakresem kosztów mediów,
- inne bieżące prace administracyjne.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatnej opieki medyczna i ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6 300-6 900 zł brutto
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 14.02.2025 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl.
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]
Informacja o wewnętrznej procedurze zgłaszania naruszeń prawa, zgodnie z ustawą o ochronie sygnalistów z dnia 14 czerwca 2024 r., znajduje się pod linkiem: https://inig-pib.bip.gov.pl/regulamin-dokonywania-zgloszen-naruszen-prawa-oraz-podejmowania-dzialan-nastepczych/zglaszanie-naruszen-prawa.html