Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. funduszy unijnych
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie: wyższe I lub II stopnia;
- doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu wyższym II stopnia minimum 6 lat pracy, w tym min. 3 lata na stanowisku związanym z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, przy wykształceniu wyższym I stopnia minimum 8 lat pracy, w tym min. 4 lata na stanowisku związanym z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
- język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
- inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
- znajomość tematyki funduszy unijnych (preferowane doświadczenie w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie lub wniosków o płatność),
- znajomość zasad weryfikacji dokumentów księgowo-finansowych (np. obliczanie kar umownych, odsetek),
- umiejętność organizowania pracy własnej,
- odpowiedzialność i rzetelność,
- systematyczność i dokładność
- komunikatywność.
Zakres obowiązków:
- weryfikacja wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach działania FENX.02.03, zgodnie z Kryteriami oceny zatwierdzonymi (projekty z zakresu przesyłu gazu, dystrybucji gazu, dystrybucji energii elektrycznej)
- weryfikacjawniosków o płatność składanych przez beneficjentów: kontrola załączonych dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz pod względem kwalifikowalności wydatków,
- wypełnianie List sprawdzających oraz formułowanie uwag do zweryfikowanych dokumentów,
- tworzenie zleceń płatności w portalu BGK-Zlecenia w celu dokonania przelewów na rzecz beneficjentów,
- wprowadzanie danych do systemu CST w zakresie realizowanych zadań,
- przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
- udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
6000 – 8 000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia.
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 30.06.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko do Działu Księgowości:
Starszy specjalista/specjalista ekonomiczny
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia)
- znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów, kosztów oraz zasad ewidencji środków trwałych,
- znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
- biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
- minimum 1 rok doświadczenie na stanowisku związanym z księgowością,
- umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
- dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
- umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
- nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Zakres obowiązków:
- prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych (weryfikowanie, księgowanie, rozliczanie uzgadnianie sald kont, przygotowywanie dokumentów i rozliczanie inwentaryzacji),
- księgowanie faktur sprzedaży, kontrola i analiza kont księgowych,
- prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
- windykacja należności,
- zastępstwo innych pracowników działu księgowości ze szczególnym uwzględnieniem zastępstwa w obszarze księgowania i rozliczania wynagrodzeń,
- przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
- sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.
Dodatkowe atuty:
- kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
- kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
- znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
- pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5 900 – 8 100 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 30.06.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista/ starszy specjalista ds. certyfikacji
Wymagania dla kandydatów:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
- znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
- zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
- dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
- umiejętność pracy na dokumentach i wykonywania prac administracyjnych,
- umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania MS Office.
Zakres obowiązków:
- opracowywanie zagadnień merytorycznych w zakresie certyfikacji KZR INiG biogazu,
- praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG,, w tym prowadzenie due diligence przedsiębiorców, itp.
- weryfikacja dokumentacji klienta (w tym dokumentacji audytowej) zgodnie z wymaganiami Systemu KZR INiG.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
- znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
- znajomość zagadnień związanych z produkcją biogazu lub innych biopaliw,
- doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
- doświadczenie w pracach administracyjnych,
- czynne prawo jazdy kategorii B.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Proponowane wynagrodzenie:
6100 – 8300 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 19.06.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
specjalista informatyk/starszy specjalista informatyk
Wymagania dla kandydatów:
- Administrowanie systemami opartymi o systemy operacyjne z rodziny Linux
- Wykształcenie: min. wykształcenie średnie techniczne może być w trakcie studiów lub wyższe techniczne np. informatyczne lub pokrewne,
- minimum 1 rok pracy w branży informatycznej,
- Znajomość systemów Linux (RedHat) – instalacja, konfiguracja, aktualizacja
- Znajomość języków skryptowych (np. Bash, Perl lub Pytho)
- Znajomość usług sieciowych Samba, NFS
- umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,
- umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych,
- komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
- bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność koordynowania wielu spraw jednocześnie,
- kreatywność i odpowiedzialność,
- umiejętność rozwiązywania problemów,
- zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
- umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy.
Zakres obowiązków:
- Monitoring, aktualizacja, diagnozowanie i usuwanie awarii podległych systemów,
- Nadzór nad serwerami i sieciami komputerowymi instytutu, w szczególności:
- Diagnozowanie i obserwacja prawidłowej pracy serwerów, zasilaczy awaryjnych i urządzeń sieciowych.
- Zapewnienie właściwej instalacji oprogramowania serwerów, kontrola antywirusowa i zasad dostępu.
- Zabezpieczanie zbiorów danych, poprzez ich systematyczną archiwizację.
- Zestawianie połączeń kablowych w sieci komputerowej i telefonicznej.
- Nadzór nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, w szczególności:
- Obsługa napraw sprzętu we własnym zakresie i poprzez specjalistyczne serwisy.
- Nadzór merytoryczny, przy dostawach nowego sprzętu oraz doradztwo techniczne na życzenie jednostek organizacyjnych Instytutu.
- Eksploatacja bazy danych parametrów technicznych wszystkich komputerów zainstalowanych w Instytucie oraz posiadanych licencji oprogramowania.
- Instalowanie systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego w jednostkach organizacyjnych instytutu.
- Pomoc w rozwiązywaniu problemów informatycznych w Działach Administracyjnych INiG.
Dodatkowe atuty:
- Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń wsparcia technicznego
- Znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej
- Umiejętność programowania / pisania skryptów w jednym z języków PHP, Python, Perl, C++, Bash
- Znajomość zagadnień bazodanowych, administracja bazą danych np. MySQL lub/i PostgreSQL lub/i MariaDB, inne
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
- wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
5800-8350 zł brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 17.06.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl
KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]