Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. funduszy unijnych

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie: wyższe I lub II stopnia;
  • doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu wyższym II stopnia minimum 6 lat pracy, w tym min. 3 lata na stanowisku związanym z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE, przy wykształceniu wyższym I stopnia minimum 8 lat pracy, w tym min. 4 lata na stanowisku związanym z realizacją projektów współfinansowanych ze środków UE;
  • język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
  • inne kompetencje, wiedza i umiejętności:

- znajomość tematyki funduszy unijnych (preferowane doświadczenie w zakresie oceny wniosków o dofinansowanie lub wniosków o płatność),

- znajomość zasad weryfikacji dokumentów księgowo-finansowych (np. obliczanie kar umownych, odsetek),

- umiejętność organizowania pracy własnej,

- odpowiedzialność i rzetelność,

- systematyczność i dokładność

- komunikatywność.

 

Zakres obowiązków:

  1. weryfikacja wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach działania FENX.02.03, zgodnie z Kryteriami oceny zatwierdzonymi (projekty z zakresu przesyłu gazu, dystrybucji gazu, dystrybucji energii elektrycznej)
  2. weryfikacjawniosków o płatność składanych przez beneficjentów: kontrola załączonych dokumentów finansowo-księgowych pod względem formalno-rachunkowym oraz pod względem kwalifikowalności wydatków,
  3. wypełnianie List sprawdzających oraz formułowanie uwag do zweryfikowanych dokumentów,
  4. tworzenie zleceń płatności w portalu BGK-Zlecenia w celu dokonania przelewów na rzecz beneficjentów,
  5. wprowadzanie danych do systemu CST w zakresie realizowanych zadań,
  6. przygotowywanie i przedkładanie do podpisu przełożonemu korespondencji związanej z wykonywanymi zadaniami,
  7. udział w konsultacjach wytycznych i innych dokumentów programowych.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

 

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

6000 – 8 000 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia.

 

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 30.06.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko do Działu Księgowości:

Starszy specjalista/specjalista ekonomiczny

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe I stopnia (preferowany kierunek: ekonomia)
  • znajomość zasad ewidencji księgowej w zakresie przychodów, kosztów oraz zasad ewidencji środków trwałych,
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, przepisów podatku VAT oraz podatku dochodowego od osób prawnych i fizycznych a także wymogów rozporządzenia Ministra Finansów, Inwestycji i Rozwoju w sprawie JPK_VAT,
  • biegła umiejętność obsługi komputera (znajomość programów księgowych, Microsoft Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel),
  • minimum 1 rok doświadczenie na stanowisku związanym z księgowością,
  • umiejętność logicznego myślenia oraz rozwiązywania problemów,
  • dobra organizacja pracy, zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
  • sumienność, dokładność i odpowiedzialność,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz samodzielnej,
  • nastawienie na rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy i kwalifikacji,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.

Zakres obowiązków:

  • prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych (weryfikowanie, księgowanie, rozliczanie uzgadnianie sald kont, przygotowywanie dokumentów i rozliczanie inwentaryzacji),
  • księgowanie faktur sprzedaży, kontrola i analiza kont księgowych,
  • prowadzenie i uzgadnianie ewidencji na potrzeby rozliczania podatku VAT i sporządzenia JPK VAT,
  • windykacja należności,
  • zastępstwo innych pracowników działu księgowości ze szczególnym uwzględnieniem zastępstwa w obszarze księgowania i rozliczania wynagrodzeń,
  • przygotowywanie i sporządzanie dokumentacji niezbędnej do badania sprawozdania finansowego w zakresie wykonywanych zadań,
  • sporządzanie sprawozdań GUS i wszelkich raportów dla organów kontroli oraz ministerstwa nadzorującego w zakresie wykonywanych zadań.

Dodatkowe atuty:

  • kursy i szkolenia z zakresu rachunkowości i podatków,
  • kursy i szkolenia dotyczące obsługi programów Microsoft Office,
  • znajomość zasad funkcjonowania systemów elektronicznego obiegu dokumentów,
  • pozytywne referencje z poprzednich miejsc pracy.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

5 900 – 8 100 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie 30.06.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista/ starszy specjalista ds. certyfikacji

Wymagania dla kandydatów:

  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub techniczne lub prawnicze (preferowane zakresu ochrony środowiska lub rolnicze lub leśne energetyki lub pokrewne),
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację w mowie i piśmie,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność pracy z ludźmi, komunikatywność,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • samodzielność, odpowiedzialność oraz kreatywność,
  • dobra organizacja pracy, dokładność i staranność,
  • umiejętność pracy na dokumentach i wykonywania prac administracyjnych,
  • umiejętność obsługi podstawowego oprogramowania MS Office.

Zakres obowiązków:

  • opracowywanie zagadnień merytorycznych w zakresie certyfikacji KZR INiG biogazu,
  • praca w Biurze Systemów Certyfikacji Biomasy – Systemie KZR INiG,, w tym prowadzenie due diligence przedsiębiorców, itp.
  • weryfikacja dokumentacji klienta (w tym dokumentacji audytowej) zgodnie                                      z wymaganiami Systemu KZR INiG.

Dodatkowe atuty:

  • doświadczenie/wiedza z w obszarze audytu (np. finansowy, energetyczny, jakości, inny),
  • znajomość aktów prawnych w obszarze odnawialnych źródeł energii,
  • znajomość zagadnień związanych z produkcją biogazu lub innych biopaliw,
  • doświadczenie w pracy z systemami certyfikacji wyrobów/systemów,
  • doświadczenie w pracach administracyjnych,
  • czynne prawo jazdy kategorii B.

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Proponowane wynagrodzenie:

6100 – 8300 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 19.06.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

specjalista informatyk/starszy specjalista informatyk

Wymagania dla kandydatów:

  • Administrowanie systemami opartymi o systemy operacyjne z rodziny Linux
  • Wykształcenie: min. wykształcenie średnie techniczne może być w trakcie studiów lub wyższe techniczne np. informatyczne lub pokrewne,
  • minimum 1 rok pracy w branży informatycznej,
  • Znajomość systemów Linux (RedHat) – instalacja, konfiguracja, aktualizacja
  • Znajomość języków skryptowych (np. Bash, Perl lub Pytho)
  • Znajomość usług sieciowych Samba, NFS
  • umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów związanych z oprogramowaniem i sprzętem komputerowym,
  • umiejętność konfigurowania urządzeń sieciowych,
  • komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej,
  • bardzo dobre umiejętności organizacyjne, umiejętność koordynowania wielu spraw jednocześnie,
  • kreatywność i odpowiedzialność,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • zaangażowanie w terminowe realizowanie zadań,
  • umiejętność budowania pozytywnych relacji opartych o zasady dobrej współpracy.

Zakres obowiązków:

  1. Monitoring, aktualizacja, diagnozowanie i usuwanie awarii podległych systemów,
  1. Nadzór nad serwerami i sieciami komputerowymi instytutu, w szczególności:
    1. Diagnozowanie i obserwacja prawidłowej pracy serwerów, zasilaczy awaryjnych i urządzeń sieciowych.
    2. Zapewnienie właściwej instalacji oprogramowania serwerów, kontrola antywirusowa i zasad dostępu.
    3. Zabezpieczanie zbiorów danych, poprzez ich systematyczną archiwizację.
    4. Zestawianie połączeń kablowych w sieci komputerowej i telefonicznej.
  2. Nadzór nad sprzętem komputerowym i oprogramowaniem, w szczególności:
    1. Obsługa napraw sprzętu we własnym zakresie i poprzez specjalistyczne serwisy.
    2. Nadzór merytoryczny, przy dostawach nowego sprzętu oraz doradztwo techniczne na życzenie jednostek organizacyjnych Instytutu.
    3. Eksploatacja bazy danych parametrów technicznych wszystkich komputerów zainstalowanych w Instytucie oraz posiadanych licencji oprogramowania.
    4. Instalowanie systemów operacyjnych i oprogramowania użytkowego                                   w jednostkach organizacyjnych instytutu.
    5. Pomoc w rozwiązywaniu problemów informatycznych w Działach Administracyjnych INiG.

Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w obsłudze zgłoszeń wsparcia technicznego
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej
  • Umiejętność programowania / pisania skryptów w jednym z języków PHP, Python, Perl, C++, Bash
  • Znajomość zagadnień bazodanowych, administracja bazą danych np. MySQL lub/i PostgreSQL lub/i MariaDB, inne

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
  • wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

5800-8350 zł brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesłać w terminie do 17.06.2024 r. na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA DOT. PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH NA PODSTAWIE OBOWIĄZKU PRAWNEGO CIĄŻĄCEGO NA ADMINISTRATORZE ZGODNIE Z ART. 13 RODO[1]