Opłaty
Koszt uczestnictwa w Konferencji wynosi:
Koszt uczestnictwa obejmuje: udział w międzynarodowej konferencji wraz z symultanicznym tłumaczeniem sesji oraz paneli dyskusyjnych, zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym, pełne wyżywienie (poczęstunek powitalny, śniadania, obiady, przerwy kawowe, udział w wieczorze regionalnym oraz uroczystej kolacji), materiały konferencyjne, dodatkowe atrakcje
Wpłaty za udział w konferencji należy wnieść przelewem 7 dni od daty wystawienia faktury VAT, na konto:
Bank Pekao SA nr konta: 62 1240 4722 1111 0000 4849 5264 z dopiskiem:
„Środki Smarowe 2017 – Imię i Nazwisko uczestnika - firma".
Ewentualna rezygnacja musi nastąpić w formie pisemnej, najpóźniej na 10 dni przed rozpoczęciem konferencji. W okresie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem Konferencji – wpłata nie będzie zwrócona.
Informacje dla prelegentów
do 31 stycznia 2017 r. - zgłaszanie propozycji referatów
Referat, podpisaną zgodę oraz prezentację należy przesłać na adres: magdalena.zolty@inig.pl
Wypełnioną kartę zgłoszenia uczestnictwa należy przesłać na adres: srodkismarowe@inig.pl
lub faxem 12 61 77 518