Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy
poszukuje osób na stanowisko:
Specjalista ds. funduszy unijnych
Wymagania dla kandydatów:
1. wykształcenie: wyższe I lub II stopnia (wymagane wykształcenie kierunkowe: finanse i rachunkowość lub pokrewne);
2. wymagane doświadczenie zawodowe:
√ przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE,
√ przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE;
√ wymagane doświadczenie związane z rachunkowością lub finansami: np.
w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsłudze księgowej projektów współfinansowanych ze środków UE, posługiwaniu się systemami księgowymi klasy ERP (lub podobnymi).
3. język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);
4. inne kompetencje, wiedza i umiejętności:
√ praktyczna znajomość systemów księgowych klasy ERP (lub podobnych),
w tym umiejętność analizy zapisów księgowych, generowania zestawień i podsumowań,
√ umiejętność analizy operacji gospodarczych związanych z projektem w ramach wyodrębnionej ewidencji księgowej w podmiotach prowadzących pełną księgowość,
√ znajomość zasad weryfikacji dokumentacji księgowej i finansowej,
√ umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej
dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,
√ gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – raz na 2-3 miesiące),
√ umiejętność organizowania pracy własnej,
√ odpowiedzialność i rzetelność,
√ systematyczność i dokładność,
√ komunikatywność.
Zakres obowiązków:
1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola „na miejscu”), w szczególności w aspekcie finansowo-księgowym, w szczególności: weryfikacja wypełnienia obowiązków beneficjenta w zakresie zapewnienia wyodrębnionej ewidencji księgowej, analiza ksiąg rachunkowych, analiza operacji związanych z realizacją projektu, analiza finansowego zaawansowania projektu);
2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);
3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym; 4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;
5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;
6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);
7.wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;
8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;
9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.
Oferujemy:
√ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
√ bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,
√ wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.
Miejsce pracy:
Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A
Proponowane wynagrodzenie:
7000 – 9 000 PLN brutto
Czas składania ofert:
2 tygodnie od dnia ogłoszenia
Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 04.11.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl