Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

Instytut Nafty i Gazu – Państwowy Instytut Badawczy

poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. funduszy unijnych

Wymagania dla kandydatów:

1. wykształcenie: wyższe I lub II stopnia (wymagane wykształcenie kierunkowe: finanse i rachunkowość lub pokrewne);

2. wymagane doświadczenie zawodowe:

√ przy wykształceniu wyższym I stopnia: 8 lat pracy, w tym min. 4 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE,

√  przy wykształceniu wyższym II stopnia: 6 lat pracy, w tym min. 3 lata w dziedzinie związanej z kontrolą projektów współfinansowanych ze środków UE;

√ wymagane doświadczenie związane z rachunkowością lub finansami: np.
w prowadzeniu ksiąg rachunkowych, obsłudze księgowej projektów współfinansowanych ze środków UE, posługiwaniu się systemami księgowymi klasy ERP (lub podobnymi).

3. język obcy: język angielski (poziom średniozaawansowany);

4. inne kompetencje, wiedza i umiejętności:

  praktyczna znajomość systemów księgowych klasy ERP (lub podobnych),
w tym umiejętność analizy zapisów księgowych, generowania zestawień i podsumowań,

 umiejętność analizy operacji gospodarczych związanych z projektem w ramach wyodrębnionej ewidencji księgowej w podmiotach prowadzących pełną księgowość,

  znajomość zasad weryfikacji dokumentacji księgowej i finansowej,

  umiejętność analizy dokumentacji projektu (w tym dokumentacji odbiorowej, związanej z nabyciem nieruchomości, środowiskowej, innej

   dokumentacji powstającej w trakcie realizacji inwestycji infrastrukturalnej) pod kątem zgodności z przepisami prawa krajowego i unijnego, dokumentacją aplikacyjną projektu, decyzjami administracyjnymi,

  gotowość do wyjazdów na miejsce realizacji projektów (wyjazdy na terenie całego kraju – raz na 2-3 miesiące),

  umiejętność organizowania pracy własnej,

  odpowiedzialność i rzetelność,

  systematyczność i dokładność,

  komunikatywność.

Zakres obowiązków:

1. prowadzenie kontroli projektów (kontrola „na miejscu”), w szczególności w aspekcie finansowo-księgowym, w szczególności: weryfikacja wypełnienia obowiązków beneficjenta w zakresie zapewnienia wyodrębnionej ewidencji księgowej, analiza ksiąg rachunkowych, analiza operacji związanych z realizacją projektu, analiza finansowego zaawansowania projektu);

2. dokonywanie oceny kwalifikowalności wydatków (finansowo-merytorycznej);

3. prowadzenie weryfikacji procedur wewnętrznych beneficjentów wymaganych w związku z realizowanym projektem dofinansowanym; 4. sporządzanie informacji pokontrolnych, zaleceń pokontrolnych i rekomendacji oraz monitorowanie stanu ich wypełnienia;

5. sporządzanie planów kontroli oraz sprawozdań z ich wykonania;

6. sporządzanie analiz (m.in. analiz ryzyka, analiz służących doborowi próby elementów do kontroli);

7.wprowadzanie danych do systemu SL2014/CST w zakresie realizowanych zadań, zgodnie z nadanymi uprawnieniami;

8. przekazywanie do właściwej Sekcji informacji o wykrytych nieprawidłowościach lub podejrzeniach ich wystąpienia;

9. inne czynności związane z działalnością Sekcji określone przez kierownika, instytucje nadrzędne.

Oferujemy:

√ stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

√ bogaty pakiet socjalny: dofinansowanie do karty sportowej, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe na życie, a także dofinansowanie do wypoczynku letniego, bony    i wiele innych świadczeń socjalnych w ramach ZFŚS,

√ wsparcie zespołu na każdym etapie zatrudnienia.

Miejsce pracy:

Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy

31-503 Kraków, ul. Lubicz 25A

Proponowane wynagrodzenie:

7000 – 9 000 PLN brutto

Czas składania ofert:

2 tygodnie od dnia ogłoszenia

Aplikację wraz z dopiskiem zgody na przetwarzanie danych osobowych prosimy przesyłać w terminie do 04.11.2024 na adres e-mail: rekrutacja@inig.pl